wtorek, 2 lutego 2016

Diabeł tkwi w szczegółach.




Wielu z nas, a w szczególności kobiety przykłada bardzo dużą wagę do wystroju wnętrz. Już w dziecięcym wieku, dziewczynki robią piękne wnętrza w różowych domach dla lalek z miniaturowymi mebelkami. Rodzicie cierpliwie dokupują nowe komplety, lub te bardziej zdolne dzieci za pomocą farbek, cierpliwości i pędzelka same są w stanie zmienić styl malutkiego stolika lub krzesełka z jadowitego różu na piękne pudrowe kolory (wystarczą dobre farbki).
Nasze upodobania wraz z dojrzewaniem zmieniają się. Na początku, w wieku szkolnym nie zastanawiamy się jak będzie wyglądał nasz dom w tym dorosłym już życiu. Nasze pokoje w rodzinnym domu bardzo często odbiegają od tego jak w przyszłości wygląda nasz własny dom. W tym czasie metamorfozę przechodzą nasze stroje. Od szalonego punka do różowej Barbie. To nic złego. To poszukiwanie siebie. Przychodzi w życiu moment, kiedy już dobrze wiemy w jakim stylu chcemy się ubierać i żyć, spotykamy wymarzonego partnera, planujemy dalszą przyszłość, a co z tym się wiąże planujemy jak powinien wyglądać nasz dom.
Ja dopiero niedawno dorosłam do własnego stylu. Doskonale wiem, jak powinno wyglądać moje wymarzone wnętrze. Kominek, drewniana kuchnia, duży miękki narożnik z dopasowanymi poduszkami, jasne ściany i długie również jasne zasłony. Na ścianach duża ilość zdjęć, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia, oraz świece które potrafią nadać każdemu wnętrzu atmosferę ciepła i przytulności. Jak od dawna wiadomo diabeł tkwi w szczegółach.

A oto zdjęcia znalezione w internecie, które zainspirowały mnie do wykreowania w głowie idealnego dla Nas zacisza domowego:



























Jako, że nasze miejsce na ziemi okazało się wsią, a nasze życie będzie związane z końmi postanowiliśmy własnie w takim stylu urządzić nasz dom.
Bo kto widział kowboja żyjącego w domu podobnym do labolatorium ?





A Wy w jakim stylu wymarzyliście sobie dom ?

Napisała: Kasia
Zdjęcia: Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba wystrój :)
    Przydatny post i naprawde podoba mi sie :D
    Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne inspiracje, ja osobiście mam jeden ideał-domek Bilba, tolkienowski cud.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne inspiracje ! Mi się marzy nowoczesny apartament…ale takie spokojne zacisze domowe też jest piękne :) Bardzo fajny blog, obserwuje :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wnętrza! :) Twoje inspiracje raczej nie w moim stylu - cenię sobie minimalizm :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, uwielbiam takie inspiracje :)
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle mamy mały wpływ na to jak wygląda nasz pokój w dzieciństwie :P no może poza dodatkami. Inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne że mamy :) W tekście chodzi o to, że pokój osoby 15 letniej różni się znacznie od domu tej samej osoby w wieku 30 lat.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, laboratorium zdecydowanie nie pasuje do domku na wsi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się marzy styl rustykalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się taki wystrój, ma w sobie to "coś". Genialne inspiracje :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń