czwartek, 10 grudnia 2015

Pakiet startowy.



Każdy z nas rodzi się z pewnym darem, takim pakietem na start. Ten pakiet rozwija się z nami, wraz z dorastaniem, lub zostaje niezauważony i ukryty przez całe życie. To w rodzicach i rodzinie jest najważniejsza rola, to oni pierwsi powinni zauważyć w czym jesteśmy dobrzy i co sprawia nam  największą radość. To oni powinni zorientować się co jest naszym talentem.
Nie zawsze jest to łatwe zadanie. Dzieci interesują się milionem rzeczy, codziennie chwytają się innych zająć, oraz poszukują nowych fascynujących je zajęć. Rodzic dbający o swoją pociechę, mimo tysięcy zainteresowań swojego dorastającego dziecka, na pewno zauważy, co wychodzi mu najlepiej. Tutaj zaczyna się cała zabawa. Tak było w moim przypadku. Próbowałam różnych rzeczy. Szukałam talentu i poszukiwałam siebie. Na początku była szkoła muzyczna, instrument pianino. W tym przypadku moi rodzice trafili w dziesiątkę. Było to do przewidzenia. Babcia jest pianistką. Mama potrafi grać na pianinie i na flecie. Tato gra na gitarze. Nie każdemu rodzicowi udaję się tak jak moim. Ja sama jednak nie wierzyłam, że jest to mój talent. Poszukiwania trwały nadal. Lekcje rysunku i rylcowania, parę lekcji tańca, nauka śpiewu, śpiew w chórze, nauka gry na gitarze i saksofonie, oraz przede wszystkim nauka jazdy konno.





















Zawsze chciałam jeździć konno. Czułam, że to jest mój talent,chociaż mama, tato i babcia twierdzili, że pianino. Dla mnie od małego liczyły się tylko konie. Płakałam i przeżywałam prawdziwe depresję, kiedy nie mogłam jeździć konno. Nie jest to w końcu tania przyjemność. Pianino cały czas trwało w tle. Chodziłam na lekcje, ćwiczyłam i płakałam. Płakałam, bo mi nie szło. Płakałam, bo nie chciało mi się ćwiczyć. Teraz jestem wdzięczna, że mama mnie pilnowała. Dopiero w tym roku zrozumiałam, że pianino to mój talent. Gram i ćwiczę z przyjemnością, przez nikogo nie zmuszana. Granie przychodzi mi z coraz większą łatwością. Nadal jest to ciężka praca, ale praca z przyjemnością. A co z końmi ?? Jazda konna nie sprawia mi dużego problemu, łapię wszystko w lot. Nie sprawia mi dużych trudności. Ale czy jest moim talentem ? Nie wiem. To się jeszcze okaże, kiedy w przyszłości w moim życiu zagości mój własny koń. To jak będzie mi się z nim pracować, jakie będziemy mieć relacje, pokaże się czy mam talent czy nie. Na razie wiem, że moim talentem jest pianino. 






















Jeśli nie udało Ci się jeszcze odkryć jaki masz talent to poszukuj. Pomyśl co sprawia Ci przyjemność i co przychodzi Ci z łatwością. Rozwijaj się w tym kierunku, walcz o swój talent i marzenia. Nikt nie powie, że będzie łatwo, że nie będzie Cię to kosztowało dużo wysiłku i pracy. Jeśli jesteś gotowy , to nadszedł już najwyższy czas, żeby rozpakować swój pakiet startowy.



























W następnym poście napiszę, jak odkryć w sobie talent. Czekajcie cierpliwie. 
A jakie Wy macie talenty ??




















Napisała: Kasia
Zdjęcia: Kasia i Robert

13 komentarzy:

  1. Fajny post! Moim talentem jest rysowanie (każdy mi tak mówił) 10 wygranych konkursów i nic. Zdecydowalam się na fotografie może to nie jest talent ale przynajmniej robię to co lubie ^^
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to popieram. Najważniejsze w życiu jest robić to, co się lubi. To czyni nas szczęśliwym :)

      Usuń
  2. Też jeżdżę konno :)
    Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jeżdżę konno :)
    Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ludzi, którzy mają jakieś pasję! Są tacy interesujący, że aż chce się ich bliżej poznac. Moją na pewno jest rysowanie :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!
    http://anuusiaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pasje w ludziach są chyba jednymi z najabrdziej intersujących rzeczy i przede wszystkim njaważniejszych :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fotografować :) Chociaż ostatnio jakieś takie gorsze chwile mam. Wydaje mi sie, ze to może jednak nie dla mnie, że coś źle robię, że nic mi nie wychodzi. Mam nadzieję,ze szybko mi minie :) A post super :D

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fascynują mnie ludzie z pasjami u talentami! Wydajesz się być super blogerką! Trzymam kciuki!
    Zapraszam do mnie:
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie interesuje cała masa rzeczy, ale w żadnej dziedzinie nie czuła się ekspertem. Z biegiem lat jakbym miała wybrać, to powiedziałabym, że moim talentem jest tworzenie czegoś z niczego, kreatywność i zdolności manualne (nie jestem precyzyjna, ale za to potrafię łączyć kolory, kształty i faktury tak, aby wyczarować coś zaskakującego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, jakie urocze zdjęcia! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń